... Przeprowadzka na dobre ... i candy ...

Witajcie kochani,
postanowiłam, że już na dobre przeprowadzę się na blogspot. Długo się przed tym broniłam, oj długo, ale tutaj jednak jest więcej możliwości rozwoju mojego rękodzieła jak i bloga. Strona ta nieco się zmieni, wpisy będą nieco dłuższe i mam nadzieję, że dwujęzyczne, ale to pewnie z czasem.
Chcę się z Wami jeszcze raz oficjalnie przywitać i zaprosić na Candy przygotowane dla Was z okazji zmiany mojego adresu blogowego.

A oto co można zdobyć:



Do zdobycia m.in.
dwie gotowe bazy passe partout białe z owalnym okienkiem zginane na 3 z kopertami
dwie gotowe bazy passe partout srebrne z kwadratowym okienkiem zginane na 3 z kopertami
dwa srebrne tłoczone kartoniki
2 metry wstążki w stokrotki
2 metry wstążki w serduszka
paski do quillingu perłowe szerokość 5 mm, gramatura 120
paski do quillingu kolory tęczy, szerokość 3 mm, gramatura 80
zestaw pół perełek - różne rozmiary, 72 sztuki
owalna ramka
retro obrazki
oraz
Kartka niespodzianka wykonana specjalnie na to Candy. Do wybory napisy :
w Dniu Urodzin
w Dniu Imienin
Dla Ciebie
Moc Życzeń
W Dniu Ślubu
Serdeczne Życzenia



Jeśli liczba osób przekroczy 25 dokładam kilka słodkości Niemieckich.



Termin :

1. Zapisy trwają do 29.09.2012
2. Wyłonienie zwycięzcy 30.09.2012

Zasady:

1. Dołącz do obserwatorów mojego bloga
2. Dodaj mój banerek na swój blog
3. Zostaw komentarz pod tym postem
4. W związku z artykułem o grach losowych tutaj muszę zadać Wam krótkie pytanie, które nie będzie dla Was problemem:
Który napis na kartkę wybierasz i dlaczego ?
5. Jeśli chcesz (ale nie musisz) możesz polubić mój fun page na fb 


Candy zgarnie osoba, której odpowiedź spodoba mi się najbardziej.

Komentarze

  1. Obserwuję i podziwiam już od dawna na poprzednim blogu :))
    Z miłą chęcią dołączam do zabawy i wybieram napis: Dla Ciebie, bo jest najbardziej uniwersalny i pasuje na różne i różniste okazje :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo tego, że nie mam własnego bloga próbuje ;-)
    Twój blog oglądam już ponad rok i właśnie Twoimi pracami się inspiruję, dokładnie Twój blog był początkiem i Ty poprzez meila dawałaś mi wskazówki i pierwsze kroki, za to dziękuję. Stronę na Facebooku jak i 2 blogi są w moich zakładkach ;-) Kartka gdyby była w moim posiadaniu to z napisem Moc życzeń bo zawiera więcej niż tysiąc słów. Komentarz zostawiłam i chociaż te drobne kroki poczyniłam, pozdrawiam :-* P.s. Znajdziesz mnie na Fb lub w skrzynce meilowej ;-) Maja J ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju kojarzę Cię :)
      Przeglądam właśnie FB :)
      Dziekuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Witaj na blogspocie :) Ja też długo wahałam się przed przeprowadzką, ale od dawna jestem zadowolona z wyboru. Ba, nawet swój prywatny blog przeniosłam na tę platformę. Chętnie wezmę udział w candy, szczególnie że wreszcie zaczęłam uczy się tej cudownej techniki, jaką jest quilling. Chciałabym prosić o karteczkę z urodzinowym napisem, ponieważ niedawno obchodziłam urodziny i nie dostałam żadnej kartki z życzeniami... Zrobiłabym więc sobie samej spóźnioną niespodziankę ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja od dawna zaglądam do Ciebie, uwielbiam quilling, a Twoje blogi są prawdziwą inspiracją!
    Jeśli chodzi o napis na kartce to chyba (jeśli już nie mogę wybrać wszystkich ;) ) wybrałabym "Moc życzeń" :)
    Pozdrawiam z deszczowej Anglii :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Candy! candy!wybornie ;)
    Ja wybralabym napis.... hmmmm ciezko sie zdecydowac, bo argumentow na kazda karteczke sporo. A dlaczego tak trudno mi podjac decyzje? Bo akurat robie moj rodzinny scrapbookowy album i juz oczami wyobrazni widze taka karteczke w moim albumie. Moze z napisem "dla Ciebie" ? I wtedy zadedykuje ja mojemu malemu synkowi ;) Moze....

    A prace reczne uwielbiam, bo hand made to hand made a nie jakas tam chinszczyzna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam swoją imienniczkę na blogspocie :)
    Twój blog był moją inspiracją od samego początku tworzenia. To do Ciebie trafiłam, gdy szukałam pomysłu na kartki, aby później wykonywać je razem z niepełnosprawnymi uczestnikami Warsztatu Terapii Zajęciowej :). To ja wprowadziłam tę technikę do Warsztatu, mimo, że byłam tam tylko stażystką. Nawet nie wiesz jaką radość sprawia mi widok, gdy ich odwiedzam, a oni wciąż tworzą ozdoby używając przy tym quillingu. W pamięci pozostaną mi na zawsze słowa jednego uczestnika: "Pani Kasiuś! Ja już nie chcę kręcić, ja już nie mogę!" po czym po paru minutach znowu brał pasek i kręcił. Cieszę się, że zaraziłam ich choć trochę swoją pasją :)

    Ja w swoich pracach zaczęłam mieszać różne techniki, jednak z miłą chęcią wracam do kręcenia papierków :).

    Jeśli miałabym wybrać napis, który znalazłby się na kartce wykonanej przez Ciebie - wybrałabym "Moc życzeń" - sądzę, że to właśnie on jest najbardziej uniwersalny i pasuje na każdą okazję :) a przede wszystkim dlatego, że wykonując jakąkolwiek kartkę, myślę o tym, by każde wpisane w niej życzenia miały wielką moc spełnienia :)

    Pozdrawiam cieplutko i oczywiście zostaję Twoim obserwatorem!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dla Ciebie"- bo potraktowałabym jako urodzinowo-imieninową dla mnie... chyba znajomi mają lęki by do mnie wysyłac kartki "sklepowe", a "ręcznych" nie robią... :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja trafiłam po raz pierwszy, z chęcią się zapisuję na kartkę urodzinową :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewinka musisz odp. na pytanie :)

      Usuń
    2. W Dniu Urodzin , wybieram ponieważ sama zazwyczaj dostaję kupne kartki .

      Usuń
  9. Witam! Banerek dodany, bloga Twego obserwuję od bardzo dawna, a napis: W dniu Urodzin :) Pozdrawiam i chętnie biorę udział w Twej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie punkty spełnione:) dziękuję bardzo za wizytę u mnie i zaproszenie na candy - swoją drogą nie wiem, czemu wcześniej tu nie trafiłam. I... Ich liebe Silber auch!:) Bo wygląda tak bardzo glamour, a taki kartki właśnie lubię - dlatego tak mi się spodobało u Ciebie:)

    A napis, który wybieram to "W dniu rodzin". Fakt faktem - miałam je już 24sierpnia, ale nie dostałam ani jednej kartki (ostatnie kartki jakie dostałam, to kartki na 18stkę - teraz już nikt nie chce dawać mi kartek, wszyscy chcą tylko dostawać ode mnie;)) więc byłoby mi bardzo miło:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ;) wiec i ja próbuję ;) ( zazwyczaj nie mam szczęścia ale może tym razem )

    Ja bym chciała DLA CIEBIE ...dlaczego ..hmmm tak pisząc od serducha to podarowała bym ja mojemu mężowi za to ze jest za cale 9 miesięcy naszej ciąży ( bardzo trudne miesiące mieszaninę radości, łez, żalu) za upór i trwałość w uczuciach , za to ze nawet kiedy upadam on zawsze mnie podnosi i znosi każdy mój wybryk.....za MIŁOŚĆ BEZINTERESOWNA ...którą obdarza mnie i dzieci .....za każdy uśmiech i każde przytulenie .....za to ze jest ;)
    .... ja niestety sama nie potrafię tworzyć takich cudów jak ty moja droga .....a taka karteczka na pewno uradowała by jego serducho i moje ;) pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam! Z przyjemnością dołączam do grona Twoich obserwatorów :) Pięknie "kręcisz" :) Twoje karteczki quillingowe są perfekcyjnie dopracowane.
    Z chęcią ustawiam się też w kolejce po słodkości :). Jeśli chodzi o karteczkę, to poproszę o napis "Dla Ciebie". Ten napis jest uniwersalny i pasuje do wielu okazji :) Poza tym kartka nie zawsze musi być podarowana z jakiejś okazji :) Czasem warto wręczyć ją komuś tak po prostu, z sympatii, miłości, dla sprawienia radości i przyjemności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. witam! miło mi że do Cibie trafiłam. Zostaje "na Zawsze" :))
    Bardzo fajne kartki. Może też cos zmajstruję hihi. Pisze tak, bo zanim doszłabym do Twojego poziomu perfekcji,zniszczyłbym tonę papieru hihi, a wszystko wyleciałoby pewnie kominem :)).Lepiej zostawię to takim zręcznym paluszkom, jak Twoje. Chociaż powiem Ci na ucho, że kusi mnie to, oj kusi.Może w przerwach w malowaniu meblowych gratów, dla odświeżenia umusłu i obrazu przed oczami zacznę "qullingować".
    Napis...hmm. Mój napis brzmiałby "W DNIU URODZIN". Dlaczego? ha...dlatego, że wybieram się do Niemiec do Mamy na urodziny i chciałabym dać jej coś wyjątkowego. Nie taką kartkę z poczty.Tym bardziej, że moja mama zawsze coś dziergała, haftowała i z pewnością doceniłaby Twój trud.Gdybym jeszcze opowiedziała, skąd mam tą kartkę i jaką okręzną drogę poczyniła,zanim do Witten trafiła, na pewno by się usmiechnęła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że jesteś na blogspocie bo inaczej bym Cie nie znalazła w blogowym świecie! Chętnie będę obserwatorką, co do candy to jasne , że się zapisuję!A jaki napis..ja króciutko- "Dla Ciebie" Chciałabym ją na pamiątkę od Ciebie z dedykacją, żeby mieć kogo wspominać po kominku jak będę babcią:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że napis "dla Ciebie" jest uniwersalny i personalizuje kartkę z życzeniami - adresat ma wrażenie, że nie jest anonimowym obiektem a kartka powstała specjalnie dla niego.
    Zgłaszam się i reklamuję tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej! chciałbym bardzo jak każda z poprzedniczek znaleźć się na podium Twojego candy!!! chętnie spróbuje też coś pokręcić! Zależy mi na kartce z napisem "Dla Cibie" dlatego, że byłaby to kartka, którą zrobiłabyś specjlanie dla mnie. Niestety nikt nie daje mi własnoręcznie przygotowanych kartek, ta byłaby szczególna. Zapraszam do zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. witam,zapisuje sie na twoje candy ;D
    a co to za artykul,o ktorym mowisz,ze musisz zadac pytanie?
    .....bo ja takze urzadzilam rozdawajke,ale nic nie wiem o zadnym artykule..jeszcze mnie do
    wiezienia wsadza.....;(
    najbardziej podoba mi sie napis; dla ciebie...dlaczego? dlatego ze wydaje mi sie najbardziej osobisty i dotyczacy konkretnej osoby a jednoczesnie uniwersalny...
    i zapraszam na moje candy http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wybieram ,,Dla Ciebie'', bo w końcu ma to być kartka dla mnie, tak? :)
    (zakładam, że wygram to candy, bo takie cudasy na pewno świetnie dogadałyby się z moimi domowymi kartkami :P)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za zaproszenie :) wybieram "Dla Ciebie", bo będzie dla mnie, podobnie pewnie jak spora większość osób robiących kartki rzadko kiedy dostaję je sama

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam! mimo, iż nie mam własnego bloga od jakiegoś czasu moim hobby są różnego rodzaju prace manualne i twój blog staje się dla mnie ogromną inspiracją ;-) Wybieram napis DLA CIEBIE... a dlaczego? jest bardzo osobisty, osoba obdarowująca chce podkreślić sympatię i wyjątkowość osoby obdarowywanej wskazując, że jest ona ważną osobą.

    OdpowiedzUsuń
  21. też się dopisuję, bo smakowite Twoje cukierasy
    a wybrałabym kartkę "W Dniu Urodzin" a to dlatego, że sprawiłaby mi niezwykłą radość swym przybyciem, ponieważ 2 października świętuję swoje kolejne osiemnaste urodziny (tak coś koło tego ;), ale nie bądźmy szczegółowi)
    pozdrawiam serdecznie
    i zapraszam też do swojej zabawy
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Quillingowa Królowa :)
    znalazłam twój nowy blog, dodam sie do podglądaczy i bede zaglądać
    fajnie, że zawitałaś na blogspota :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spróbuję i ja. Pierwszy raz sie zgłaszam do Candy. Napis wybrałabym "W dniu urodzin" ponieważ kilka dni temu miałam urodziny i w dodatku nie dostałam żadnej kartki, gdybym ją dostała od Ciebie to bardzo bym się cieszyła bo jeszcze nigdy takiej karteczki nie otrzymałam. Taka kartka w dniu urodzin jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju bo jest dana tej jedynej osobie.
    I dziękuję za zaproszenie do Candy. Pozdrawiam Cię :)
    (Twój banerek u mnie już jest :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Z miłą chęcią się zapisuję. A wybrałam "Moc Życzeń" bo to pasuje do wielu okazji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. W mojej rodzinie ślub za ślubem, gdybym miała napis W Dniu Ślubu mogłabym sama karteczki spróbować robić;-)
    Wszyscy w rodzinie wiedzą,że Ciotka tzn ja robi ładne rzeczy (zdanie 3-letniej córki siostrzenicy) spodziewają się,że wszystko potrafię. Chciałabym ich utrzymać w tym przekonaniu, a co!
    Na twój stary blog zaglądałam, podziwiałam ... teraz będę obserwować;-)
    Oczywiście zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  26. który napis bym wybrała? chyba "Moc życzeń". Pasuje do wielu okazji, od urodzin aż po ślub. W tych dwóch słowach kryje się dla mnie coś prawdziwego, szczerego, że te życzenia składasz komuś z głębi serca. Nie mówisz oklepanych formułek "zdrowia, szczęścia, pomyślności", a "Moc życzeń" obdarowana osoba może zdefiniować tak jak chce. Nie wiemy, czego ona tak naprawdę by chciała, wiec dając jej kartkę z takim napisem po prostu życzymy jej żeby się spełniło to czego pragnie.

    zgłaszam sie. obserwuję, banerek na moim blogu w zakladce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety nie mam jeszcze bloga, ale spróbuję szczęścia w Twojej cudownej rozdawajce, może się uda. Wprawdzie trafiłam tutaj przez przypadek, jednak będę Cię odwiedzała bardzo często, bo tworzysz naprawdę fajne rzeczy.
    Wybieram napis "Moc życzeń", który jest automatycznie kierowany do Ciebie - życzę Ci wielu pomysłów. Pozdrawiam. OLA.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja wybrałabym 'w Dniu Urodzin' gdyż w październiku siostra ma urodziny, pierwsze na nowej drodze życia jaką są studia daleko od domu, a taka kartka z pewnością by się jej spodobała gdyż od dawna podziwia takie rzeczy, ale ciągle brak jej czasu i środków by samej spróbować. :)

    www.tiby5.blogspot.com, banerek jest na pasku bocznym
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny blog :) Blogspot to naprawdę świetny portal i dla mnie nie ma lepszego do blogowania ;) zostań tu :)A gdybym wygrała to wybrałabym kartkę z napisem "Dla Ciebie". Dlaczego? Ślub mi się nie zbliża, imieniny dawno były, urodziny wprawdzie w październiku, i to 18, ale kartka z napisem 'Dla Ciebie' byłaby tylko i wyłącznie dla mnie i dobrze by mi z tym było ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć :) Witamy na Blogspocie :)
    Zgłaszam się z wielka przyjemnością na Candy.
    Wybrałabym napis "dla Ciebie" z dwóch powodów.
    1. Za niedługo planuje miesięczny pobyt w Polsce i wiadomo przyjazd z prezentami, ale tylko dla specjalnych osób :) I właśnie taką kartkę, z takim napisem dałabym mojej przyjaciółce, która pomimo tego że jestem za granicą nie zapomniała o mnie i codziennie pisze choćby na facebooku, i nie ma problemu z organizacja czasu, żeby 3 minut poświęcić :) dla mnie.
    2. Za niedługo obchodzimy z moim G. pewną naszą rocznicę :) I napis "Dla Ciebie" również byłby idealny :) bez gigantycznej przesadności, tylko czyto, z sensem i bez wazeliniarstwa typu: dla mojego misiaczka, dla najukochańszej osoby na świecie.... nie, po prostu DLA CIEBIE :)

    ZAPRASZAM CIĘ SERDECZNIE DO SIEBIE :)
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/

    POZDRAWIAM CIE SERDECZNIE
    AGNIESZKA

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne candy i ja się zapisuje a napis wybrałabym moc zyczeń

    OdpowiedzUsuń
  32. Pewnie moja odpowiedz zabrzmi jak inne, ale jak trzeba odpowiedzieć zgodnie z regulaminem to trzeba się stosować:) Wybrałabym napisz "DLA CIEBIE" - gdyż jest to najbardziej neutralny i przepiękny zwrot, który można dodać na każdą okazję. Ale nie tylko okazje jest to tak piękne określenie że nawet bez okazji idealnie pasuje, W napisie DLA CIEBIE jest niezliczenie wiele oznaczeń, aż dziw że taki zwrot zawiera tak dużo i tak dużo może dać innej osobie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym również zapisać się na Twoje candy, gdyż takich cudowności nie można przegapić. Jak dla mnie to kartkę bym chciała z napisem: w Dniu Urodzin, gdyż 30 września przypadają moje 32 urodziny, a znając życie nikt nie pofatyguje się o jakąś dla mnie.
    pozdrawiam i dołączam do TWOICH OBSERWATORÓW

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie się zgłaszam się do zabawy :)
    wybieram napis "Dla Ciebie" :)
    zaobserwowałam Twojego bloga i dodałam baner na swoim :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią się zgłoszę :D
    Wybieram napis 'Moc Życzeń' ponieważ urodziny mojej mamy zbliżają się nieuchronnie ^^
    Wszystkie warunki spełnione c;

    OdpowiedzUsuń
  36. Staję grzecznie do kolejki. :)
    Wybieram napis "Dla Ciebie" bo jest osoba której chciałabym podarować taką kartkę ze specjalna dedykacją w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się! Obserwuję jako Apaszka. Wybieram Dla Ciebie, bo ktokolwiek dostanie taką karteczkę może poczuć (nie zawsze słusznie ;P), że została zrobiona specjalnie dla niego i wydaje mi się to miłe.

    Pozdrawiam
    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dopisuję się do zabawy. A ja wybrała bym napis "w Dniu Urodzin", ponieważ bez względu na ilość mijających lat, każde kolejne urodziny cieszą :) A taki prezent cieszy nawet jak się urodzin nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisujee się :)! Wybieram napis "Dla Ciebie" boo lubie indywidualne kartki... gdzie samo wyrażenie "Dla Ciebie" jest już wyróżnieniem dla obdarowanej osoby. Chcę by kartka wykonana przez Ciebie została przekazana komuś wyjątkowemu!

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam.
    Super Candy. napis jaki wybieran najczęściej ostatnio to W Dniu Ślubu. Dlatego że ten rok obfituje u mnie w mnóstwio takich imprez:).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć :)

    a ja decyduje się na napis: "Dla Ciebie", który jest całkiem uniwersalny w swym zastosowaniu :). Póki co nie mam konkretnej koncepcji komu bym tą kartkę sprezentowała ale jeśli ją otrzymam, chwycę w swe dłonie i spojrzę na nią to już będę wiedziała. Serce mi podpowie :)

    p.s. wszystkie punkty spełnione

    OdpowiedzUsuń
  42. warunki spełnione, a czemu wybieram Moc Życzeń?
    Dla Ciebie? hmmm przecież skoro ofiaruje komuś kartkę to jest ona dla tej osoby
    w Dniu Urodzin
    w Dniu Imienin
    W Dniu Ślubu, i bez tego wiadomo z jakiej okazji kartka ofiarowana
    Moc Życzeń, bo właśnie tego życzymy, bo nie trzeba potem pisać długich elaboratów czego i czemu życzymy, a pięknej kartki nie ma co psuć zbędnymi bazgrołkami. Moc wspaniałych życzeń może być na każdą okazję.

    Życzeń moc
    Życzę Ci dobrego dnia, dnia bez gonitwy i stresów,
    dnia, w którym słońce czas odlicza i nikt nie wylicza sukcesów.
    Życzę Ci odwagi być sobą, bez zakłamania i picu,
    unieść się dumnie ponad krzesło i pewnie wziąć udział w życiu.
    Życzę Ci słońca i deszczu, na przemian, żeby się nie nudzić, kiedy Ci słońca będzie za wiele,
    to deszcz Cię może ostudzić.
    Życzę Ci bezpieczeństwa, ostoi w rodzinie, prawdziwego domu, azylu, który Ci da schronienie
    i nie powie o niczym nikomu.
    Życzę Ci fantazji, ozdób Twe niebo skrzypcami,
    zatańcz ze szczęścia na ulicy i marząc rozmawiaj z kwiatami.
    Życzę Ci zdrowia dla ciała, miej zdrową duszę,
    bo kiedy dusza jest chora, to ciało przeżywa katusze.
    Życzę Ci kolorów, czarownych barw wesołej tęczy,
    barw letnich pachnących ogrodów, czegóż można chcieć więcej?
    Życzę Ci dobrego jutra, przyjaciół, szczęścia, zapału, uporu, dużo czasu, pewności siebie!

    znaleziony kiedyś w sieci, nie wiem czyjego autorstwa
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Kasiu.... zwyczajnie brak mi słów po wizycie na FB i obejrzeniu Twoich prac. Dlatego nic nie napiszę.(Nieliczne słowa, które mi przeszły przez myśl, zostawiłam w komentarzach na FB)

    Warunki przystąpienia do zabawy spełniłam.

    Na kartce wybrałabym napis "Dla Ciebie". Nie dlatego, że jest uniwersalny ale dlatego by kogoś obdarować. I chciałabym abyś to Ty tego kogoś obdarowała, a tym kimś... jestem ja ;) Czułabym się bardzo wyjątkowo, tak jak wyjątkowe są Twoje kartki.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również się zapisuję na candy choć jestem tutaj po raz pierwszy, ale już mi się podoba i z pewnością będę tu wpadać :D Wybieram napis "Dla Ciebie", bo to kartka właśnie dla Ciebie ;) Nie dla nikogo innego tylko dla Ciebie ;) Sama uwielbiam takie ręcznie robione rzeczy, a jakby otrzymała taka karteczkę to byłabym wniebowzięta, bo najlepsze prezenty to te od serca, a co może być bardziej "od serca" jak własnoręcznie stworzone cudeńko :) Mam nadzieje, że kiedyś będę miała okazję zmierzyć się z takimi ręcznie robionymi karteczkami i z pewnością już nigdy nie dostanie ode mnie kupionej kartki :P Szkoda, że w tym roku nie czeka mnie już żadne wesele, bo na pewno bym spróbowała swoich sił. Oj, ale się rozpisałam :P
    Kończę te moje wypociny i pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuje się na to wspaniałe candy. W końcu gdzieś uda się wygrać :)
      Wybieram "Moc Życzeń" to proste słowa, o które pasują do wielu okazji, uroczystości. Są bardzo alternatywą dla kartek i prezentów, które jeszcze nie wiem do kogo mają powędrować.
      Pozdrawiam i zapraszam :-)
      http://scrapkiart.blogspot.com/

      Usuń
  46. 1. Obserwuję jako Nath (19thfeb@wp.pl)
    2. Banner zarówno w menu i notce: whatshesdone.blogspot.com

    Wybieram "Dla Ciebie". Są to bardzo proste słowa, a jednak, przynajmniej dla mnie, głębokie i szczere. Kiedy wręczam komuś kartkę z takimi słowami nie chodzi tylko o sam fakt podarowania kartki, ale przekazania też dobrego słowa i jakiegoś uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowne candy! :)
    oczywiście się zapisuję :)
    Wybrałabym "Dla Ciebie" - byłaby to kartka specjalnie dla mnie, wykonana na pewno od serca :) a jeszcze nigdy nie dostałam kartki własnoręcznie wykonanej:) było by mi bardzo miło :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja wybieram : w dniu ślubu:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam...dopisuję sie do zabawy, banerek wstawiłam ,a napis poproszę "Moc życzeń"...Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Napis, który wybieram to "Dla Ciebie" bo cechuje go uniwersalnośc, dzięki czemu gdy dowiem się o niespodziewanych iieninach kuzynki szybko bede go mogła wykorzystać.
    Obserwuję jako Miki88
    baner u mnie;]
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. a ja też wybrałabym napis w dniu urodzin, nie tylko dlatego, że mój chłopak w listopadzie ma urodziny :PP ale też dlatego że uważam urodziny za najwspanialszą okazję do świętowania :D pomimo, że w Polsce jest raczej zwyczaj obchodzenia imienin, to mam zamiar obchodzić do końca życia urodziny :D kojarzą mi się z kolorowymi czapeczkami :D a poza tym nie wiem co kusi mnie bardziej słodkości ze zdjęcia czy słodkości niemieckie :D na które też mam straszną chrapkę xD pozdrawiam bardzo, banerek wisi, obserwuje jako Sara Burchert :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się, wybieram napis: Moc życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ustawiam się i ja :-)
    wybieram napis " Dla Ciebie " dlatego że kartka z takim napisem wydaje mi się taka bardzo osobista , zrobiona specjalnie dla konkretnej osoby :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja się dopisuję! Z łezką w oku wybrałabym kartkę ślubną... wrzesień to w naszej rodzinie bardzo ślubny miesiąc... 35 lat temu we wrześniu moi rodzie wzięli ślub. 2 lata temu we wrześniu miał się odbyć mój ślub (ale z przyczyn osobistych się nie odbył, czego zresztą wcale nie żałuję). A w tym roku, w dniu 29 września ślub bierze moja najmłodsza siostrzyczka, młodsza ode mnie o 15 lat, która na zawsze zostanie moim "kurczaczkiem", a teraz zakłada własną rodzinę... Nawet z małym opóźnieniem, ale ta kartka na pewno sprawiłaby jej radość!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://domowakuchnia.blox.pl/html
    ma_niusia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Dopisuję się:)wybieram "Serdeczne Życzenia" myślę że jest najbardziej uniwersalny niezależnie od okoliczności i wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako: monisiaxp
    Banerek tutaj: http://veracitysol.blogspot.com/2012/09/rozdania-w-ktorych-biore-udzia.html


    Nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie, ale postaram się odpowiedziec.
    Na kartce wybrałabym napis " Spełnienia marzeń ", gdyż to mój życiowy cel.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dołączam do zabawy ;)

    Obserwuję jako: Alicja M.
    mail: alicja.mw.net@gmail.com
    Baner i notka: http://my-candys.blogspot.com/2012/09/543_24.html
    Który napis na kartkę wybierasz i dlaczego ? - Wybieram "W dniu urodzin", bo znajdzie się ktoś wyjątkowy, dla kogo będzie pasowała ta wyjątkowa kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję od dziś. Zostaje tu na dłużej.
    Banerek w pasku bocznym mojego bloga.
    Cudności rozdajesz.
    Zapraszam również do mnie na rozdawnictwo.
    Napis w Dniu Urodzin, gdyż do moich urodzin w tym roku jeszcze trochę muszę poczekać, i to byłaby karteczka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. witam

    podziwiam i podziwiam Twoje prace. co prawda ja dwie lewe rece mam do takich slicznosci robienia ale probuje szczescia a co tam? a wybieram napis "dla Ciebie" bo jest najbardziej uniwersalny a jak mowila moja n-lka z LO czyli aktualny zawsze i wszedzie :)tekst zmora czterech lat :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Wybieram napis "Moc życzeń" jest to napis bardzo uniwersalny. Może pasować w życzeniach jednej osobie a także parze np. z okazji rocznicy ślubu lub każdej innej okazji:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Wybieram ,,w dniu Waszej rocznicy'', gdyż moi rodzice niedługo będą obchodzić rocznicę ślubu ;)
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Serdeczne życzenia - ten napis jest dla mnie wyjątkowy, ponieważ ... hyy jakby to
    - budzi radosne skojarzenia
    - zawsze miło jest mi, gdy dostanę od znajomyck karteczkę z tym tytulikiem ;-)
    - a literka "S" wygląda prześlicznie i można ją zapisać/ wydrukować w tysiącach przepięknych stylów.
    www.modelinkaartist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. I am reаlly impгеssed ωith уour wгitіng skills
    аs wеll as with the layοut οn уοuг blοg.

    Is this а paid themе oг diԁ you cuѕtomize it yourself?
    Εither ωaу keep up the nice quаlity writіng,
    it's rare to see a nice blog like this one today.

    Here is my web-site - New Bingo Sites

    OdpowiedzUsuń
  64. Somanabolic Muscle Maximizer program is optimized for the
    U. 5- The actuality about whenever and tips on how to work with both of those dumbbells
    and equipments to place on high level of quality muscle quickly.

    this program developer, Kyle Leon, is a well-known
    personal trainer and nutrition expert in recent years and is regarded as one of the most respected coaches in the world when it comes to building muscle mass
    naturally.

    my page ... Somanabolic Muscle Maximizer Results

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

... zaczęło się ...

... dla Oliwki ...

... Quilling w ramie ...